۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

تجاوز دسته‌جمعي نيروهاي قذافي به يك زن



 به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني پرس‌تيوي، نيروهاي امنيتي وابسته به "معمر القذافي " ديكتاتور ليبي بعد از بازداشت يك زن ليبيايي در يكي از ايست و بازرسي‌ها به صورت دسته‌جمعي به وي تجاوز كردند. 


"ايمان العبيدي " زن سي ساله ليبيايي كه براي افشاي اين خبر به خبرنگاران به يكي از هتل‌هاي شهر رفته بود، با اعلام اين خبر تاكيد كرد كه روز جمعه 15 نفر از نيروهاي امنيتي قذافي بعد از بازداشت به وي تجاوز كردند.

اين زن با اشاره به تجاوز نيرو‌هاي قذافي به وي فرياد مي‌كشيد: " نيرو‌هاي قذافي زنان ليبيايي را در پست‌هاي ايست و بازرسي مي‌ربايند و آنها را مورد تجاوز قرار مي‌دهند. "

برنامه العبيدي در مورد تشريح اين واقعه نيز البته با اتفاقات زيادي همراه شد و نيروهاي امنيتي ليبي با حضور در اين محل در مقابل ديدگان خبرنگاران و دوربين‌هاي آنها، اين زن را بعد از ضرب و شتم به مكان نامعلومي منتقل كردند.

نيروهاي امنيتي به اعتراض‌ها و دخالت‌هاي روزنامه‌نگاران براي جلوگيري از بازداشت مجدد وي نيز اعتنايي نكرده و اين زن را به زور سوار بر خودرو كرده و به مكان نامعلومي منتقل كردند.

اين زن كه پيش از اين به اتهام اينكه از شهروندان بنغازي به شمار مي‌رفت، دستگير شده بود در آغاز سخنان خود با خبرنگاران گوشه‌اي از آثار شكنجه‌هايي كه عليه وي اعمال شده را نيز نشان داد.

اين در حالي است كه سخنگوي دولت ليبي در واكنش به اين اتفاقات سعي كرد اين زن را بيمار رواني معرفي كند و مدعي شد كه در واقعيت اظهارات وي ترديد وجود دارد.

وي با اشاره به اقدامات خشونت‌آميز نيروهاي امنيتي قذافي مدعي شد كه اين حق نيروهاي امنيتي است كه هر كسي را به اين صورت بازداشت كنند. 



هیچ نظری موجود نیست: