۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

*سوال از احمدی‌نژاد با 52 امضا در مجلس کلید خورد *سپاه به رسانه‌ها تذکر داد



سوال از احمدی‌نژاد با 52 امضا در مجلس کلید خورد
آفتاب: نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری 52 امضا برای طرح سوال از محمود احمدی‌نژاد خبر داد.
به گزارش آفتاب، محمد جواد ابطحی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که شایع شده با توجه به اتفاقات رخ داده بعد از موضوع تغییر وزیر اطلاعات احتمال استیضاح احمدی‌نژاد وجود دارد، گفت: استیضاح منتفی است اما آقای مطهری قصد سوال از رئیس‌جمهور را دارد و تاکنون 52 امضا هم جمع‌آوری کرده است.

سپاه به رسانه‌ها تذکر داد
فارس: مسوول روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از رسانه‌ها درخواست كرد عناوين سازماني فرماندهان و مسئولين سپاه و بسيج را به درستي مورد استفاده قرار دهند.
به گزارش روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سردار رمضان شريف در خصوص علت استفاده از عناوين متفاوت براي جايگاه حقوقي فرماندهان و مسئولين سپاه توسط رسانه‌‌ها گفت: عناوين سازماني و حقوقي فرماندهان و مسئولين سپاه بر اساس ابلاغيه‌هاي موجود كاملاً مشخص است و اين كار رسانه‌ها به گونه‌اي سهوي صورت مي‌پذيرد.
وي افزود: بعنوان نمونه برخي از رسانه‌ها عناويني چون نماينده مقام معظم رهبري در سپاه، فرمانده نيروي هوايي و يا فرمانده كل بسيج را در تنظيم اخبار و گزارشات مربوط به اين افراد مورد استفاده قرار مي‌دهند در حالي كه عناوين دقيق سازماني مربوط به مسئولين مذكور نماينده ولي فقيه در سپاه، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه و رئيس سازمان بسيج مستضعفين است.
مسئول روابط عمومي و انتشارات سپاه بكارگيري عنوان نماينده ولي فقيه براي مسئولين نمايندگي ولي فقيه در نيروها و سپاه استاني را نيز اشتباه قلمداد كرد و بكارگيري عنوان مسئول نمايندگي ولي فقيه براي آنان را صحيح دانست.












هیچ نظری موجود نیست: