۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

حمله وحشیانه و جنايت آفرينى نیروهای مالکی بر علیه ساکنان کمپ اشرف عملى مذموم و محکوم است۔



حمله وحشیانه و جنايت آفرينى نیروهای مالکی بر علیه ساکنان کمپ اشرف عملى مذموم و محکوم است۔بنا به اخبار رسانه ھاى بين المللى و گزارشات منتشر شده یگان هایی از ارتش عراق به دستور نورى المالکى در روز جمعه 19 فروردین 1390 تهاجم خود را علیه ساکنان بيدفاع  کمپ اشرف آغاز  وده ها نفر از ساکنین آنجا را بقتل رسانده و صدها نفر ديگر را به شدت مجروح نمودند۔.  بسیاری از مجروحین در خطر مرگ قرار دارند و اين در حالى است که نيروھاى دولت المالکی از رسیدن هر گونه کمک پزشکی و دارویی به مجروحین و ھمچنين از ورود خبرنگاران و گزارشگران به این کمپ جلوگیری می کنند.


ساکنان اين کمپ در دوران سقوط صدام، توسط نيروھاى نظامى آمريکا خلع سلاح گشتند و مطابق کنوانسيون چھارم ژنو سازمان ملل، امنيت آنھا توسط آمريکاتضمين گشته بود۔ اما از سال 2009 که حفاظت اين کمپ به نيروھاى عراقى محول گشت، ساکنان اين کمپ مداوماً تحت اذيت و آزار نيروھاى نورى المالکى قرار گرفته اند۔
 بدون شک، حمله علیه ساکنین بيدفاع کمپ اشرف توسط حکومت عراق و نیروهای المالکی در هماهنگی با سپاه قدس و در راستای سیاست های جنایتکارانه رژیم ضد بشری ایران به اجرا در آمده است۔
حزب مردم بلوچستان حمله وحشیانه و کشتار ساکنین بی دفاع کمپ اشرف را قویا محکوم می کند و از تمامی نیروهای آزادیخواه؛ سازمانها و مجامع بین المللی تقاضا دارد تا با فشار آوردن بر دولت عراق حقوق انسانی ساکنین کمپ اشرف را تضمین نمایند.
 حزب مردم بلوچستان
20 فروردین 1390

هیچ نظری موجود نیست: