۱۳۸۹ تیر ۵, شنبه

من در خانه خود جایی ندارم

من در شهرستان کنارک زندگی میکنم و سالهاست که پیشینیان من در کنارک زندگی کرده اند
حال آیا کسی از درد بی درمانی که سراپای وجودم را گرفته خبر دارد نه من کنارکم زادگاه آب و
اجدادی من است  ولی جای ساختن یک سرپناه را ندارم حقیقت این است از طرف شمال در تصرف
نیروی هوایی و از جنوب نیروی دریایی تمام اراضی سرزمین مادریمان غضب کرده اند من کنارکم من
چابهارم اما جایی در کهنه خود ندارم زابلیها همه چیز ما را از ما گرفتند حتی سر پناهمان آیا این یک نوع نژاد پرستی نیست پیام من بنده حقیر این است چرا ما در خانه خود حق زیست نداریم  برادر بلوچ من کجایی کمکم کن خانه مادریم را برایم پس بگیر به کجا نا کجا اباد بروم من اهل کنارکم جایی دیگر نمیدانم مبارزه همین است گرفتن حق خود از تمام ملت بلوچ عاجزانه تقاضای کمک داریم

یاسر بلوچ  از

۲ نظر:

ناشناس گفت...

برادر درد شما درد ماست درد ملت بلوچ است همه باهم میتوانیم

ناشناس گفت...

برادر درد شما درد ماست درد ملت بلوچ است همه باهم میتوانیم