۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

احمدی نژاد: روزی می آید که 7 میلیارد مردم دنیا فارسی بلد باشند



مهر: احمدی نژاد با بیان اینکه به زودی جایگاه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نهاد ریاست جمهوری انتقال خواهد یافت خطاب به حضار گفت: خود را برای نبرد تاریخ ساز رسانه ای آماده کنید.

محمود احمدی نژاد صبح امروز سه شنبه در جمع مدیران و روسای دفاتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور اظهار داشت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از مهمترین دستگاههای اطلاع رسانی کشور بوده ، هست و خواهد بود و علیرغم همه تغییر و تحولات هنوز نقش خود را به خوبی ایفا می کند.
وی در خصوص مقوله "خبر" عنوان کرد: شاید بعد از انسان که مهمترین موضوع آفرینش است، خبر مهمترین موضوع به شمار بیاید زیرا همه رفتارها و اندیشه ها بر اساس خبر شکل می گیرد .
احمدی نژاد تصریح کرد: حیات انسانی و تنظیم روابط بین انسانها مبتنی بر خبر و اطلاع رسانی است.
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد رسانه های خارجی عنوان کرد: رسانه های غربی از منظر حقانیت سرمایه داری لیبرال خبرها را تنظیم می کنند و افق نگاهشان هم حاکمیت این تفکر بر کل جهان است و هر چیزی که در جهت آن باشد هم زیباست و هم پررنگ و هر چیزی که در خلاف جهت آن باشد زشت است و هم کمرنگ.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: اگر در شما که نگاه آرمانی دارید کوچکترین نقطه ضعفی در رفتارتان بوجود بیاید از نگاه آنها برجسته خواهد شد اما اگر بزرگترین غلط کاری ها در رفتار طرفداران اندیشه آنها بوجود بیایند در منظر آنان ناچیز است.
وی با بیان اینکه امروز جهان عرصه تقابل دو نگاه و دو آرمان است، گفت: ملت ایران در خط مقدم جبهه حق و حقیقت در دنیا است.
احمدی نژاد با اعلام اینکه در عرصه دنیا اندیشه ای که پیش می رود اندیشه فرهنگ ایرانی است، گفت: در حال حاضر یک جابجایی در عرصه پیشقراولی فرهنگ و اندیشه صورت می گیرد به طوری که یکصد سال آنها پیشقرال بوده اند و اکنون باید به حاشیه بروند و ملت ایران به متن بیاید و پیشقراول شود.
وی در ادامه به ذخیره 20 درصد از درآمد نفت توسط دولت اشاره و تصریح کرد: از روزی که نفت در این کشور استخراج شد و منبع در درآمد دولت قرار گرفت تا امروز سابقه نداشته که در دولتی 20 درصد درآمد نفی ذخیره شود، هدفمند کردن یارانه را اجرا کند و تحریم دشمن را به صورتش بکوبد.
احمدی نژاد با اشاره به فراگیری زبانهای زنده دنیا در خبرگزاری ها عنوان کرد: روزی می رسد که 7 میلیارد مردم دنیا فارسی را بلد باشند.

هیچ نظری موجود نیست: