۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

خانه هر شهروند، يك زرادخانه و مركز جاسوسي

خانه هر شهروند، يك زرادخانه و مركز جاسوسي - 0

پس از آنكه نگراني هاي فراواني از سوي افكارعمومي پيرامون فروش گسترده ابزارهاي متعدد
و متنوع استراق سمع و تصوير به عنوان يك تهديد براي امنيت اجتماعي و حفظ حريم شهروندي مطرح شد و مسئولان امر نيز اعلام كردند طرحي براي برخورد با فروشندگان اين وسايل در دستوركار قرار مي‏گيرد، متاسفانه در فروشگاه هاي آنلاين و اينترنتي نه تنها فروش اين قبيل ابزارها متوقف نشده، بلكه به ليست فروش برخي از اين سايت ها، سرفصل هاي تازه اي متشكل از انواع وسايل انتظامي و نظامي اضافه شده كه با هزينه هاي اندك به فروش گذاشته شده است!
به گزارش سرويس اجتماعي «آينده»؛ فروش ابزارهاي جاسوسي در بسياري از كشورهاي جهان مغايرتي با قوانين ندارد، اما معمولاً تكنولوژي اين ابزارهاي جاسوسي براي عموم از سطح مشخصي بالاتر نمي‏رود و اصولاً فروش اين ابزارها نيز با عنوان جاسوسي صورت نمي‏پذيرد، چرا كه در تمامي دنيا و از جمله ايران تجسس اعم از استراق سمع يا نظاير آن از شهروندان، تجاوز به حريم خصوصي و جاسوسي از مراكز و دفاتر دولتي و يا محل سكوت مسئولان رسمي، دقيقاً با لفظ "جاسوسي" به عنوان يك جرم در قوانين جزايي دولت ها مشخص شده و معمولاً مجازات سنگيني دارد.
در ايران برخلاف بسياري از كشورهاي ديگر، بخش قابل توجهي از مردم روحيه تجسس و كشف موضوعات خصوصي ديگران (اعم از بستگان، آشنايان و دشمنان يا غريبه‏ها) را دارند كه متاسفانه اين وضعيت با آموزه هاي ديني و نص صريح قرآن كه در آن تجسس به صراحتاً نهي مي‏شود، اختلاف آشكار دارد. اما به هر حال اين روحيه كنجكاو هر چند در سال هاي اخير و ميان دو نسل معاصر اندكي كاهش يافته، ولي همچنان وجود دارد. با واردات شديد كالاهاي چيني و كره اي، بخشي از محصولاتي كه وارد بازار شد، زمينه ساز توسعه عمومي گشت و برخي ابزارهاي تجسس در احوالات شخصي ديگران كه در اختيار نهادهاي امنيتي بود را در معرض فروش عمومي قرار داد.
با گسترش فروش اين محصولات و هشدارهاي افكارعمومي در خصوص اتفاقاتي كه شيوع اين ابزارها مي‏تواند بر سر حريم هاي خصوصي بياورد و آسايش عمومي و امنيت شهروندي را متزلزل سازد، نهادهاي مسئول و به طور خاص نيروي انتظامي، برخوردهايي با فروشندگان اين وسايل در سطح شهرها انجام دادند كه انصافاً تا حدودي منجر به كنترل فروش اين وسايل شد اما در فضاي اينترنت نه تنها سايت هاي فراوان اين ابزارآلات بسته نشد و با گردانندگان اين فروشگاه هاي اينترنتي برخوردي صورت نپذيرفت، بلكه عرضه سري جديد محصولات امنيتي در برخي از اين فروشگاه ها نيز آغاز شده است.
فروش انواع سلاح هاي شكاري، كلت هاي بادي و گازهاي اشك آور، دست بندها، شوكرها و تهيه مجوزهاي حمل اين وسايل جزو سرفصل هاي تازه اين فروشگاه هاست كه به هر شهروندي اين امكان را مي‏دهد تا خانه اش را علاوه بر مبدل كردن به يك مركز جاسوسي، تبديل به يك زرادخانه نمايد و شايد در آينده نزديك و با عدم برخورد، شاهد عرضه و فروش آنلاين سلاح هاي سنگين نيز باشيم! اگرچه شكي نيست برخي از اين فروشگاه ها در حال شيادي هستند، اما در هر حال بسياري از اين فروشگاه ها پس از خريد آنلاين، با پست يا پيك، محصول مورد نظر را تحويل مي‏دهند و از اين حيث به نظر مي‏رسد كنترل اين مسئله در فضاي مجازي براي حفظ امنيت خصوصي مردم، يك اولويت باشد. «آينده»، تنها مواردي از اين محصولات را كه با چند سرچ ساده يافته، تيتروار ذكر مي‏كند.
 انواع دوربين هاي مخفي
پريز دوربين دار سنسور دار

محصولات اصل را با خدمات ويژه از نمايندگيهاي معتبر tvshop بخواهيد. اول تحويل سپس پرداخت.
پريز دوربين دار يك وسيله اي عالي است براي كساني كه مي خواهند مچ گيري كنند. اين پريز به راحتي در هر جايي قابل نصب است. پريز مجهز به سنسور صدانيز مي باشد. به اين صورت كه اگر صدايي بشنود شروع به فيلم برداري مي كند. قابليت فيلم برداري به صورت دائم نيز دارا مي باشد.
مشخصات:
ضبط صدا و تصوير به صورت همزمان
مدل:security socket 2009
رزوليشن:480*640
فرمت ذخيره كننده:AVI
حافظه داخلي :ندارد ساپورت كردن رم تا 16 گيگ
عمر مفيد باطري:4 ساعت
شارژ: از طريق يو اس بي كامپيوتر
دوربين جاسوسي به اندازه يك پيچ

به شما يكي از كوچكترين دوربين هاي جاسوسي را معرفي مي كنيم كه كمتر كسي بتواند به آن شك بكند. اين دوربين جاسوسي در جلوي يك پيچ طراحي شده است و به راحتي مي توانيد آن را روي اغلب جاهايي نصب كنيد بدون اين كه كسي حتي باور كند كه اين يك دوربين جاسوسي است.
قيمت اين دوربين دوست داشتني 48 دلار است.
دكمه با دوربين مخفي

دكمه دوربين دار samsung اصل كره
يكسال گارانتي تعويض و 5سال خدمات پس از فروش
<<اول تحويل سپس پرداخت>>
محصولات اصل را با خدمات ويژه از نمايندگيهاي معتبر tvshop بخواهيد
كوچكترين دوربين 5.3 مگاپيكسلي اصل سامسونگ مخفي دنيا به شكل دكمه
اصل اين محصول را به يكسال گارانتي از ما بخواهيد.
كوچك ترين دوربين رنگي دنيا در يك دكمه كار گذاشته شده است.
4 گيگ حافظه داخلي
زمانيكه لباس داراي اين دكمه را مي پوشيد مي توانيد دقيقاً چيزي را كه به آن نگاه مي كنيد را ضبط نماييد البته بدون اينكه كسي اين موضوع را بفهمد!
مدل جديد با قابليت عكس برداري
كوچكترين دوربين فيلمبرداري جهان: ميني دي وي Mini DV MD80

فيلمبرداري با كيفيت HD واقعي
قابليت فيلمبرداري در سرعت هاي بالاتر از 100 كيلومتر
پشتيباني 16 گيگ رم ميكرو اس دي
كيفيت بالاي صدا و به ويژه تصوير
داراي سنسور حساس به صدا با قابليت فيلمبرداري اتوماتيك به محض شنيدن صدا
باطري قوي با قابليت دو ساعت فيلمبرداري مداوم و 250 ساعت (بيش از 10 روز) آماده باش
ضبط بيش از پنج و نيم ساعت فيلم در يك رم 8 گيگ و 11 ساعت با رم 16 گيگ
امكان استفاده به عنوان وب كم و يا دوربين مدار بسته
فيلمبرداري براي مدت طولاني تر با اتصال آداپتور به برق
تعويض مموري در صورت پر شدن حافظه و همچنين استفاده از مموري براي نقل و انتقال داده هاي ديگر
گيره قابل نصب روي لباس و گردن بند
قاب محافظ سيليكوني با قابليت دفع ضربات احتمالي كه به دليل خاصيت ارتجاعي از آسيب هاي احتمالي تا حد چشمگيري مي كاهد
ايده آل براي مستند سازان و خبرنگاران حرفه اي
امكان نفوذ به هر جايي كه حمل دوربين به آنجا ممنوع بوده و به هيچ طريق نمي توان از آنجا فيلمبرداري كرد
اين دوربين طوري طراحي شده است كه در آن به ميزان قابل توجهي از لرزشهاي حين فيلمبرداري كاسته شده و به همين علت وضوح و كيفيت آن در مقايسه با خودكارهاي دوربين دار و انواع دوربين هاي مخفي ديگر تفاوت شاياني دارد ضمن آنكه در انواع ديگر دوربين ها حافظه آنها قابليت ارتقا و يا تعويض نداشته و همين موضوع دستگاه را در مواجهه با ويروسها و يا مشكلات سخت افزاري آسيب پذير و در بسياري موارد بلا استفاده مي كرد.
براي روشن شدن بسياري از مشتريان به استحضار مي رساند كه شركت سازنده اين دوربين انواع مختلفي از ميني دي وي ها را توليد كرده و تفاوت عمده آنها در فرق ظاهري شان مي باشد، و تنها تفاوت آنها در نامشان مي باشد كه عبارتند از: MD 80 ،PD 80 ،VD 80، MD80s
عينك آفتابي با دوربين مخفي

اول تحويل سپس پرداخت
زندگي پر از لحظه هاي طلايي مي باشد، با استفاده از اين عينك،اجازه ندهيد هيچ لحظه بياد ماندني از دست برود! اولين عينك با كيفيت ساخت بالا با لنز پلورايد (Polaroid)و UV 400 كه قابليت فيلم برداري با وضوح بالا را دارد. اين عينك آفتابي زيبا كه با طراحي منحصر به فرد نظر بسياري را به خود جلب مي كند داراي حافظه داخلي 1 يا 2 يا 4 گيگ و امكان افزايش رم تا 8 گيگ را فراهم آورده است...!
نكته جالب اين است كه هنگامي كه اين عينك را به چشم مي زنيد، گردن شما همانند يك پايه دوربين حرفه اي عمل مي كند و تصاوير زيبا را بدون لرزش و با افكت هاي زيبايي همانند يك دوربين حرفه اي مي توانيد تهيه كنيد!
مشخصات:
دكمه هاي ريز تعبيه شده بالاي عينك كه كار با آن را بسيار آسان كرده است..
قابليت شارج با پورت يا آدابتور USB
بدون استفاده از باطري جدا!
امكان فيلم برداري تا 10 ساعت در حد يك دوربين 5 مگا پيكسلي با فرمت3gp با رزوليشن 640 * 480 با سرعت 20 فريم در ثانيه
ضبط صدا به صورت استريو
داراي دستمال مخصوص نظافت!
داراي جلد محكم و زيبا!
داراي كابل اتصال به USB ورژن 2 كه امكان جابه جايي داده ها را چند برابر مي كند!
قابل استفاده براي آقايان و خانم ها!
امكان قرار گرفتن رم تا 8 گيگ!
دوربين بسيار ريز در وسط آن غير قابل تشخيص!
وزن بسيار سبك 39 گرم
سرعت خواندن: 700kbs
دوربين فيلمبرداري مخفي چراغي پايه دار

اين ابزار وسيله اي مناسب براي افرادي است كه نيازمند به يك دوربين مدار بسته پرتابل با عملكرد مناسب و بالا مي باشند. از خصوصيات برجسته اين وسيله مي توان به سيستم عكسبرداري متناوب براي چندين ساعت اشاره نمود!اين پريز به راحتي در هر جايي قابل نصب است. پريز مجهز به سنسور صدانيز مي باشد! به اين صورت كه اگر صدايي بشنود شروع به فيلم برداري مي نمايد! اين وسيله قابليت فيلم برداري به صورت دائم را نيز دارا مي باشد.
- صدا و تصوير سنكرون شده و هماهنگ و قابليت عكس برداري
- تصوير ويدئويي با رزوليشن 640x480 و سرعت 30 فريم بر ثانيه و فرمت AVI
- داراي خروجي USB
- قابليت استفاده از مموري از 512 مگابايت تا 8 گيگابايت
- داراي باطري ليتيوم داخلي براي فيلم برداري به مدت حداكثر 3 ساعت
- قابليت عكس برداري بصورت متناوب به مدت حداكثر 5 ساعت
- قابليت اتصال دائم به منبع تغذيه جهت استفاده براي مدت زمان بيشتر
- داراي كاور محكم، ضد ضربه و پايه انعطاف پذير براي جايگذاري روي ميز و يا چسباندن به سطوح صيقلي مثل شيشه
مشخصات:
ضبط صدا و تصوير به صورت همزمان
مدل:security socket 2009
رزوليشن:480*640
فرمت ذخيره سازي : AVI
حافظه داخلي : ندارد قابليت ساپورت رم تا 16 گيگابايت
عمر مفيد باطري :4 ساعت
شارژ : از طريق يو اس بي كامپيوتر
جاسوييچي دوربين دار

جاسوييچي دوربين دار يك وسيله حيرت انگيز و جالب براي كساني كه مي خواهند به صورت مخفي فيلم برداري كنند! با اين وسيله در هر كجا كه باشيد دوربيني با كيفيت بالا رزوليشن فيلم برداري 480*1280 و عكس برداري 480*640 به همره خود داشته باشيد. با اين وسيله كوچك مي توانيد از تمام لحظات زندگي خود فيلم بگيريد. اشاره مي شود دوربين جاسوييچي كاملا مخفي مي باشد و استفاده نامناسب جرم محسوب مي شود پرفروش ترين دوربين مخفي دنيا با دوربيني كاملا نامحسوس پخش به صورت كلي / جزئي بسياري از وسايل دوربين دار به خاطر حجم بزرگ و كيفيت هاي پايين و يا عدم افزايش مموري يا حافظه داخلي مورد انتقاد قرار گرفته اند اما اين محصول جديد از اين موضوع كاملا مبري است... بدنه مشكي كاملا مخملي با استفاده از بهترين كيفيت ساخت و داراي چيپست اصلي سامسونگ، در كوچكترين اندازه ممكن رقيب اصلي تمامي محصولات دوربين دار مي باشد. با فشردن يك دكمه اين دوربين مجهز به طور ممتد شروع به كار مي كند.
مشخصات: داراي لنز بسيار بسيار كوچك داراي باطري ليتويمي بسيار قوي! ! براي اولين بار امكان افزايش حافظه توسط قابليت عكس برداري با كيفيت عالي ! ! قابليت فيلم برداري با 30 فريم در ثانيه !! كاملا نامحسوس ( 007 spy tools )) جزو پر فروش ترين محصولات دوربين دار در سطح دنيا ( طبق امار تعداد خريداران در وب سايت هاي امازون و اي بي قابليت فيلم برداري در نور كم !! قابليت ضبط صدا با كيفيت فوق العاده !! سايز كلا به اندازه يك و نيم بند انگشت !!! ساخت كره جنوبي شركت مثبت انديشان در تهران ،رشت و يزد داراي نمايندگي مي باشد و هموطنان عزيز در اين شهرها مي توانند پس از تحويل كالا وجه را به پيك موتوري پرداخت نمايند.
دوربين شكاري

تلسكوپ و ركوردر شكاري
اين وسيله داراي يك دوربين و ضبط كننده قدرتمند است!
دوربين و ضبط كننده شكاري با قابليت عكس برداري و فيلم برداري از تصاوير دور!
- بزرگنمايي 30X
- داراي سنسور CMOS رزوليشن 0.3 مگاپيكسل
- قابل اتصال به مموري SD حداكثر 16 گيگابايت
- فيلم برداري بدون صدا
- ضبط فيلم با فرمت AVI
- كم وزن و قابل حمل (300 گرم)
خودكاردوربين دار6 مگاپيكسلي SUMSUNG اصل كره

در نگاه اول شما يك خودكار در اختيار داريد براي انجام امور روزانه
اما آنچه اين خودكار رابا خودكار هاي ديگر متمايز نموده است چند عمل هنرمندانه مثل عكسبرداري و فيلمبرداري با كيفيت بسيار بالا ست :
كه اگر بخواهيم براي هر كدام ازاين كارآيي ها وسيله اي مناسب با اين كيفيت صدا و تصوير داشته باشيم تا هر زمان كه اراده كنيم خاطره تلخ و شيريني را با رزوليشن بسيار بالا و وضوح تصوير غير قابل وصف ثبت نماييم اولا بايد هزينه بسيار بالايي را متحمل شويم ثانيا همواره بايد حجم و وزن بالايي را با خود حمل نماييم كه عملا به هيچ وجه امكان پذير نمي باشد. و مهم تر و جالبتر از همه اينكه با لنز بسيار ريز و غير قابل ديدي كه اين خودكار دارد بدون اينكه كسي متوجه شود ميتوانيم فيلم بسيار عالي و يا عكسي هايي با كيفيتي باور نكردني داشته باشيد كه اين امكان با هيچ وسيله ديگري وجود ندارد.
مشخصات فني دستگاه :
-خودكار دوربين دار لنز بسيار ريز 8 مگاپيكسلي
-فيلمبرداري با رزولوشن 736x576 براي اولين بار در ايران (اين رزوليشن حقيقي و تست شده مي باشد)
- عكسبرداري با رزوليشن واقعي 1280x960
-حافظه داخلي رم خور قابل ارتقا تا 14 گيگ
-فرمت فيلمبرداري AVI
-فرمت عكسJPG
- عمر مفيد باتري با يكبار شارژ يكساعت
اين خودكار بسيار باريكتر از تمام خودكار هاي مشابه موجود در بازار و زيبا تر از همه آنهاست.
قيمت: 138,000 تومان

انواع ميكروفن هاي مخفي
ميكروفون مخفي بي سيم

اين دستگاه يك فرستنده FM با حساسيت خيلي بالاست كه به وسيله آن مي‌توانيد به مكالمات افراد بصورت بي‌سيم گوش فرا دهيد. كيفيت دريافتي صدا به حدي عالي است كه صداي تيك تاك ساعت يا ورق زدن كتاب به وضوح و ...
قيمت: 76,000 ريال (7600 تومان)
اين دستگاه يك فرستنده FM با حساسيت خيلي بالاست كه به وسيله آن مي‌توانيد به مكالمات افراد بصورت بي‌سيم گوش فرا دهيد. كيفيت دريافتي صدا به حدي عالي است كه صداي تيك تاك ساعت يا ورق زدن كتاب به وضوح و بدون پارازيت شنيده مي شود.
دور برد ترين و حرفه اي ترين ميكروفون مخفي در ايران با حساسيت و كيفيت صداي فوق‌العاده
حساسيت فرستنده بقدري بالاست كه تمامي قسمتهاي يك منزل بزرگ را براحتي پوشش مي‌دهد.مي‌توانيد آنرا در هر جاي محيط مخفي كنيد بدون آنكه نگران مسافت تا گوينده باشيد.
ميكروفون استراق سمع بي سيم براي دوربين

قيمت قبلي: ۱,۲۰۰,۰۰۰ ريال
قيمت: ۳۰۰,۰۰۰ ريال
مقدار تغيير قيمت: ۹۰۰,۰۰۰ ريال (75%)
ميكروفون بي سيم برحسب باند UHF
 ماكزيمم برد 50متر ساخت كره
استراق صدا براي محيط 100متري با مصرف ناچيز
دستگاه شنود بسيار قوي تضميني

با يكسال گارانتي
محصولات اصل را با خدمات ويژه از نمايندگيهاي معتبر...بخواهيد
اول تحويل سپس پرداخت
صدا ضبط كن قوي به اندازه يك قوطي كبريت با كيفيت ضبط بسيار بالا با استفاده از يك سيم كارت تا مسافت بي نهايت !!! اين دستگاه بدون محدوديت مسافت و زمان مي باشد.
به گونه اي كه يك سيم كارت در آن قرار مي دهيد و آن را در مكان مناسب قرار مي دهيد بعد از هر مكاني با آن سيم كارت تماس مي گيريد و اين وسيله بدون آن كه صدايي از خود توليد كند تمامي صداها را تا فاصله 50 متري به طور كاملا شفاف در اختيار شما قرار مي دهد. اين دستگاه يا سال گارانتي شركت بين المللي تي وي شاپ را دارد.
ميكرفون, شنود, صدا, از طريق ,سيم كارت, ويژگي هاي ميكروفن سيم كارتي GSM :
اين دستگاه ردياب سيم يك سيستم مخصوص است كه براي صداهاي اطراف يا تنظيم سرويس هاي
تلفن همراه به طور منظم طراحي شدهاست.
اين سيستم نوع تازه اي از ميكروفن سيم كارت است.كه هسته مغناطيسي دارد و كمك مي كند به آساني روي سطوح فلزي پنهان ثابت شود. اين دستگاه يك طراحي بي نظير،قالب كوچك و ساختار محكم و تكنولوژي پيشرفته را تحت يك زماني كه شما ،شماره سيم كارت كه در داخل دستگاه قرار داديد را شماره گيري كنيد سيستم خود به خود وصل شده و شروع به ارسال صدا به صورت نامحدود از نظر زماني ارسال مي نمايد. اين دستگاه يك ابزار تجسس پنهاني است كه براي همه كاربرد دارد.
ميكروفن جاسازي شده، با صداي قدرتمند تأثير مي پذيرد.مي تواند صداها را تا 50 متر دورتر از دستگاه دريافت كند(حداكثر 500 متر مربع)

انواع دستگاه هاي كشف ابزار شنود و تصويربرداري
آشكار ساز تلفن همراه ,دوربينهاي فيلمبرداري وايرلس,ميكروفن مخفي

فركانس ياب يا ردياب امواج براي شناسايي و تعيين موقعيت تجهيزات جاسوسي بيسيم و يا تلفن همراه طراحي شده است.
محدوده وسيع عملكرد دستگاها به مصرف كننده امكان شناسايي ,رديابي و تعيين موقعيت ميكروفن هاي مخفي بيسيم, تجهيزات شنود دوربينهاي مخفي بيسيم , امواج تلفن همراه و غيره را مي دهد.
اين نوع تجهيزات عمدتا براي حفاظت از حريم شخصي افراد كاربرد دارد.
همه انواع دستگاهها براي شناسايي امواج موجود در محيط هيچ گونه امواج الكترومغناطيسي توليد نمي كنند. از اين نوع تجهيزات براي شناسايي همه نوع تجهيزات بيسيم در بازه فركانسي مشخص(بسته به نوع دستگاه)استفاده مي شود.
اين دستگاهها را مي توان در مكانهايي نظير,منازل,دفتر كار,سالن كنفرانس, ,اتاق پرو,استخرها,هتل ها ,حمام, داخل اتومبيل,مكانهاي نظامي وساير مكانهايي كه امكان استفاده از تجهيزات شنود و يا جاسوسي وجود دارد استفاده كرد. بعضي از انواع مدلها توانايي شناسايي لنزهاي دوربينهاي عكاسي و فيلمبرداري وايرلس را دارند. شركت داراي محصولات متنوعي ازانواع اين نوع تجهيزات مي باشد.براي آگاهي بيشتر لطفا با دفتر مركزي تماس بگيريد.
دوربين ياب Ghost اسرائيل!

دتكتور RF و سيگنال ياب دوربين قوي 2.6G
آشكار ساز دوربين مخفي با قابليت نمايش باگ ها و دوربين هاي مخفي وايرلس ميكروويو با فركانس 1.2GHz يا 2.4GHz
قابليت آشكار سازي سيگنال هاي بيسيم RD با فركانس 100 تا 2600 مگاهرتز
قابليت شناسايي دوربين هاي مخفي،پين هول و دوربين هاي مدار بسته ويدئويي
مناسب براي افراد خاصي كه در مكان هاي عمومي مانند هتل ها، اماكن تجاري و محيط هاي ناشناخته و مشكوك اجبار به تردد دارند!
ابعاد : 95x33x11 ميليمتر
وزن : 30 گرم
روش استفاده:
1) آنتن دستگاه را باز كنيد
2) براي فواصل دور دكمه "A" را فشار دهيد، هنگام يافتن دوربين بيسيم لامپ نمايشگر روشن شده و دستگاه صداي هشدار مي دهد
3) براي فاصله هاي نزديك دكمه "B" را فشار دهيد، به محض يافتن امواج راديويي لامپ نمايشگر دستگاه روشن شده و بوق هشدار به صدا در مي آيد
4) براي شروع كار با دستگاه ابتدا آنتن را كمي بيرون كشيده و دستگاه را در وضعيت "B" قرار داده و در صورت نيافتن سيگنال به وضعيت "A" برويد.
ردياب امواج تلفن همراه، ميكروفن مخفي و دوربين هاي جاسوسي بي سيم

مدل:CH-50SRV و مدل:CH-50U8
دوربين هاي جاسوسي بي سيم ، تلفن همراه ، ميكروفن مخفي و ... را به آساني رديابي كنيد.
سامانه اي كاملا پيشرفته و قابل اطمينان و محصولي جديد براي ايجاد محيط كاري امن و سالم مجهز به سيستم هشدار دهنده و چراغLED براي شناسايي هر گونه امواج تلفن همراه و دوربينهاي مخفي , جاسوسي , ميكروفنهاي صوتي و سيگنالهاي آنالوگ و ديجيتال.
اين سامانه بهترين و مورد اعتماد ترين وسيله براي اطمينان حاصل كردن از اينكه كسي نتواند وارد حريم شخصي شما شود و يا تصاوير يا صداي شما را ضبط كند.
مشخصات:
1-داراي 3 چراغ نشان دهنده متناسب با شدت و قدرت سيگنال رديابي شد
2-دراي حالات هشدار مختلف(زنگ هشدار صدادار، رديابي بي صدا، هشدار لرزشي)
3-هشدار توسط گوشي هدفون
4-داراي حساسيت فوق العاده براي رديابي دوربينهاي بي سيم تا شعاع 6 متر
5-داراي حساسيت فوق العاده براي رديابي سيگنالهاي تلفن همراه تا شعاع 15 متر
6-مصرف پايين برق براي استفاده طولاني وبهمراه داشتن باطري وشارژر.
7-داراي گيره اتصال به كمربند و عدم احتياج به در دست گرفتن دستگاه
ويژگيها:
1-تشخيص دوربينها و ميكروفونهاي مخفي جاسوسي و سيگنالهاي ديجيتال تلفن همراه و سيگنالهاي ديجيتال با توجه به چراغ و صداي زنگ هشداردهنده
2-تنظيم دامنه كاري با استفاده از كنترل كننده حساسيت
3-توانايي رديابي يكسان بدون استفاده ازآنتن داخلي
4-استفاده صد در صد قانوني در تمامي دنيا
5-امكان تنظيم حساسيت براي رديابي فاصله هاي متفاوت
6-تفكيك اعلام هشدار تلفن همراه با دوربين و ميكروفن هاي مخفي
7-هشدار باطري

و اما محصولات جديد!
انواع دستبند فلزي

ايراني زنجيري 35.000 تومان
ايراني  لولايي 35.000 تومان
كره اي زنجيري 65.000 تومان
كليد دستبند ايراني هر عدد 15.000 تومان
انواع الكترو شوكر پرتابي  

TASER C2
داراي يك عدد شوكر پرتاب شونده
چراغ نمايشگر وضعيت
دوربين ليزري
حداكثر شارژ براي پرتاب 50 عدد
حداكثر برد 4.5 متر
در طراحي زيبا و سبك و كم حجم
گارانتي مادام العمر دستگاه
TASER M18
داراي چهار عدد شوكر پرتاب شونده
داراي دوربين ليزري
شارژ با برق و باطري
TASER X26
داراي استاندارد پليسي
داراي شش عدد شوكر پرتاب شونده
دوربين ليزري
DVD  آموزشي
دفترچه آموزش جز به جز
در دو رنگ و طرح
گارانتي مادام العمر دستگاه
انواع اسپره گاز اشك آور

افشانه دفاع شخصي Police security
مارك : Police security
ساخت : آمريكا ( اورجينال)
نوع گاز : OC ( مشتقات فلفل )
حجم كپسول : 64 ميلي ليتر
قيمت افشانه 35.000 تومان
افشانه دفاع شخصي KO fog
مارك : KO fog
ساخت : آلمان ( اورجينال)
نوع گاز :  CS & OC ( مشتقات فلفل + اشك آور)
حجم كپسول : 50 ميلي ليتر
قيمت افشانه 35.000 تومان
افشانه دفاع شخصي BODY GUARD
مارك : BODY GUARD
ساخت : آلمان ( اورجينال)
نوع گاز : CS ( اشك آور )
حجم كپسول : 40 ميلي ليتر
قيمت افشانه 25.000 تومان
افشانه دفاع شخصي POLICE ACTION
مارك : POLICE ACTION
ساخت : آلمان ( اورجينال)
نوع گاز : CS ( اشك آور )
حجم كپسول : 40 ميلي ليتر
قيمت افشانه 25.000 تومان

افشانه دفاع شخصي NATO
مارك : NATO
ساخت : آلمان
نوع گاز : CS ( اشك آور )
حجم كپسول : 40  و 50 ( جديد ) ميلي ليتر
قيمت افشانه 25.000  و 30.000 تومان
افشانه دفاع شخصي KO
مارك : KO
ساخت : آلمان ( اورجينال)
نوع گاز : OC ( مشتقات فلفل )
حجم كپسول : 40 ميلي ليتر
قيمت افشانه 25.000 تومان
افشانه دفاع شخصي Protect
مارك : Protect
ساخت : آلمان ( اورجينال)
نوع گاز : OC ( مشتقات فلفل )
حجم كپسول : 40 ميلي ليتر
قيمت افشانه 25.000 تومان
افشانه دفاع شخصي Body Guard
مارك :  Body Guard
ساخت : آمريكا ( اورجينال)
نوع گاز : CS ( اشك آور )
حجم كپسول : 60 ميلي ليتر
قيمت افشانه 35.000 تومان
انواع غلاف برزنتي افشانه و دستبند

غلاف افشانه بزرگ 5.000 تومان
غلاف افشانه كوچك5.000 تومان
غلاف دستبند فلزي 5.000 تومان
انوع باتوم

باتوم تونفا درجه 1
جنس : پلي كربنات
ساخت ايران 1 سال گارانتي نشكن
قيمت 15.000 تومان
باتوم تونفا درجه 2
جنس : پلي كربنات
قيمت 10.000 تومان
باتوم تلسكوپي درجه 1
جنس :فولاد آمر يكايي
داراي غلاف حمل كمري برزنتي
ساخت ايران 1 سال گارانتي نشكن
قيمت 25.000 تومان
باتوم فنري درجه 1
جنس :فولاد آمر يكايي
داراي غلاف حمل كمري برزنتي
ساخت ايران 1 سال گارانتي نشكن
قيمت 25.000 تومان
باتوم فنري درجه 2
جنس چدن
ساخت چين
قيمت 15.000 تومان
انواع كلت گازي(فروش اين كلت ها به جز ورزشكاران و نظاميان به كلي ممنوع است)

مدل : GAMO P-23
كارخانه سازنده : GAMO Spain
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 12عدد
طول سلاح: 180 ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 90متر در ثانيه
وزن سلاح: 460 گرم
طول لوله : 106 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد
تعداد خان : 4 عدد
قيمت ۱۰۰.۰۰۰ تومان

مدل : WALTHR PPK/S
كارخانه سازنده : UMAREX Germany
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 15 عدد
طول سلاح: 155 ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 90 متر در ثانيه
وزن سلاح: 560  گرم
طول لوله : 89.5  ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد
قيمت ۲۰۰.۰۰۰تومان
مدل : WALTHR CP-88
كارخانه سازنده : UMAREX Germany
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 180ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 120 متر در ثانيه
وزن سلاح: 1040 گرم
طول لوله : 90.9 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : 10 عدد   
قيمت ۳۵۰.۰۰۰ تومان
مدل : WALTHR CP-99
كارخانه سازنده : UMAREX Germany
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 180ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 110متر در ثانيه
وزن سلاح: 740 گرم
طول لوله : 85 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : 10 عدد
قيمت۳۵۰.۰۰۰تومان
مدل : BERETTA 92 FS
كارخانه سازنده : UMAREX Germany
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 210 ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 120 متر در ثانيه
وزن سلاح: 1260 گرم
طول لوله : 115  ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : 10 عدد
قيمت ۵۰۰.۰۰۰تومان
مدل : WALTHR CP-88 Competition
كارخانه سازنده : UMAREX Germany
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 230 ميلي متر
سرعت اوليه گلوله: 120 متر در ثانيه
وزن سلاح: 1040 گرم
طول لوله : 140 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : 12 عدد   
قيمت ۶۰۰.۰۰۰ تومان
مدل : Magnum Desert Eagle
كارخانه سازنده : UMAREX England
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 280ميلي  متر
سرعت اوليه گلوله: 120 متر در ثانيه
وزن سلاح: 1100 گرم
طول لوله : 144 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : 12 عدد   
قيمت ۷۰۰.۰۰۰تومان
مدل : Magnum Baby Desert Eagle
كارخانه سازنده : UMAREX England
سيستم مكانيكي : فشار گاز CO2
كاليبر: 4.5 ميلي متر
ظرفيت خشاب: 8 عدد
طول سلاح: 210ميلي  متر
سرعت اوليه گلوله: 120 متر در ثانيه
وزن سلاح: 406 گرم
طول لوله : 100 ميلي متر
وزن كپسول گاز : 12 گرم
نوع ساچمه قابل شليك : گرد- سرتخت-سرگرد - سر تيز
تعداد خان : ندارد   
قيمت 800.000 تومان
انواع بيسيم

بي سيم موتورلاplus  GP 338 VHF - 690.000 تومان
بي سيم موتورلا GP 338 VHF - 470.000 تومان
بي سيم موتورلا plus GP 328 VHF - 520.000 تومان
بي سيم موتورلا GP 328 VHF - 420.000 تومان
بي سيم موتورلا GP 300  VHF - 350.000 تومان
بي سيم موتورلا خودرويي 338  VHF - 550.000 تومان
بي سيم آيكوم F 3 GS VHF - 390.000 تومان
بي سيم آيكوم  V 8  VHF - 280.000 تومان
بي سيم پوكسينگ VHF 328 - 200.000 تومان
بيسيم كنوود 3107 UHF  - 110.000 تومان
بيسيم كنوود 3207 UHF  - 120.000 تومان
كابل پروگرام بيسيم آيكوم بهمراه نرم افزار 120.000 تومان
باكس پروگرام بيسيم موتورلا بهمراه نرم افزار  250.000 تومان
كابل پروگرام بيسيم پوكسينگ بهمراه نرم افزار 90.000 تومان
كابل پروگرام بيسيم كنوود بهمراه نرم افزار 90.000 تومان  
آنتن هايگن با بست و بازو
دكل مهاري قاعده 35 (متري)
دكل مهاري قاعده 45 (متري)
سيستم روشنايي دكل
سيستم ارت دكل
كابل آنتن هلياكس (متري)
كابل آنتن 213 (متري)
فونداسيون دكل روي زمين
فونداسيون دكل روي پشت بام
مسدود كننده هاي امواج تلفن همراه
مدلY100
امواج تلفن همراه را در اماكن مختلف (با هر وسعت) مسدود مي كند. بدون اختلال در سيستم هاي ارتباطي مدرن و بي هيچ خطري براي انسان.
اين سيستم در 7 مدل براي اماكن و شرايط متفاوت عرضه مي شود و مي تواند دو باند GSM900/1800 را مسدود نمايد.
اماكن قابل بهره برداري در بانك ها، بيمارستان ها، سالن هاي مذاكره و كنفرانس، سالن هاي امتحانات و مراكز آموزشي، سالن هاي نمايش و موسيقي و ...مي باشد.

هیچ نظری موجود نیست: