۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

خانم معلم شاغل در بزمان، در زاهدان کشته شد


می مکران ـ باز هم جنایت دیگری دز زاهدان اتفاق افتاد. این بار خانم معلم زبان انگلیسی شاغل در بزمان، در سفری به زاهدان، به شکل سازمان یافته ای سر بریده شد. مقامات امنیتی استان تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد این قتل فجیع منتشر نکرده اند. پیش از این نیز تاکنون چندین زن در سفر به زاهدان به شکل مرموزی کشته شده بودند.

ماجرای جنازه یک دختر در کلاته زاهدان چه بود؟ 
مقتول پس از آمدن به زاهدان و سوار شدن بر یک ماشین سواری به کلاته زاهدان منتقل شده و قاتل با بریدن شاهرگ گردن وی او را به قتل می رساند
یک منبع آگاه امنیتی در گفتگو با زاهدان پرس در گفتگویی اختصاصی با زاهدان پرس ماجرای پیدا شدن جنازه یک دختر در کلاته زاهدان را تشریح کرد.
به گزارش زاهدان پرس این منبع امنیتی آگاه در اینباره گفت: جنازه این دختر متعلق به یک معلم به نام “ع ش ” معلم زبان انگلیسی شاغل در بزمان می باشد.
وی افزود: مقتول پس از آمدن به زاهدان و سوار شدن بر یک ماشین سواری به کلاته زاهدان در بیرون شهر منتقل شده و قاتل با بریدن شاهرگ گردن وی او را به قتل می رساند.
این منبع آگاه امنیتی همچنین افزود: در کنار مقتول آلت قتل نیز کشف شده است و به نظر می رسد که این قتل با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است.
وی همچنین در پایان تاکید کرد : پی گیری ها برای دستگیری قاتل و یا قاتلین ادامه دارد .
گفتنی است اخبار تکمیلی از همین سایت خبری به زودی منتشر خواهد شد.
تاريخ انتشار:30 دی 1389 ساعت 10:56

هیچ نظری موجود نیست: