۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

نامزد معترض می گوید دستگاه امنیتی نفرت پراکنی می کند موسوی: نظام دچار جمود، فساد و ظلم شده است

میرحسین موسوی


دبی – العربیه. نت
میرحسین موسوی نامزد معترض به نتایج انتخابات سال گذشته ایران و از رهبران اصلاح طلبان این کشور با ابراز تاسف از این که نظام حاکم بر ایران، دچار " جمود، فساد و ظلم " شده است تاکید کرد که نظام هم اکنون نمی تواند متناسب با تغییرات جهانی و تغییرات داخلی، تحول لازم را در خود ایجاد کند.

بر اساس گزارشی که سایت "کلمه" امروز سه شنبه 24 – 8 – 2010 منتشر کرد ، موسوی در دیدار با جمعی از فرزندان خانواده های ایثارگران افزود: " این موضوع طبیعی هم هست چرا که موثرترین عنصر برای تغییرات مطلوب دخالت مردم در همه امور و رعایت حق تعیین سرنوشت برای ملت و رعایت حقوق شهروندی است. حتی سیاست نامه های قدیمی هم ظلم و ویرانی ملک را با هم قرین می دانستند."

بالاى صفحه
میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام نهادهای امنیتی ایران به بازداشت و " پرونده سازی برای فعالان سیاسی " مخالف دولت ایران پرداخت و گفت: "عده ای که نفع خود را در تفرقه و شقه شقه کردن مردم می دانند، با پرونده سازی و اقداماتی گسترده به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی را ادامه می دهند و جریانهای ناسالمی که امروز گاهی در فضای مجازی می بینیم که مقدسات را به سخره می گیرند، ریشه در این میلیاردها تومانی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود."

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایران و گسترش اعتراض ها به نتایجی که محمود احمدی نژاد را پیروز انتخابات اعلام کرد ، صدها نفر از معترضان توسط نهادهای امنیتی ایران بازداشت شدند.

مقام های ایرانی از جمله آیت الله خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی، فعالیت معترضان را جنگ نرم خواندند . دولت و نهادهای امنیتی ایران برای جلوگیری از فعالیت رسانه ای معترضان ، اقدام به سازماندهی متخصصان فنی تحت عنوان " ارتش سایبری " کردند که وظیفه آنها تخریب و هک کردن ای- میل ها و سایت های اصلاح طلبان اعلام شده است.

موسوی در این باره گفت: " آنها می خواهند همانطور که رسانه ملی را با دخالت خود به یک رسانه تفرقه افکن یکطرفه تبدیل کرده اند فضای مجازی برآمده از جنبش سبز را با ویروس های خود آلوده کنند تا اعتماد ملت اسلامی ما از این پنجره زیبای باز شده سلب شود ولی این توطئه نیز نتیجه عکس خواهد داد."
بالاى صفحه
میرحسین موسوی همچنین با اشاره به اختلاف میان گروه های اصلاح طلب در پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و نزدیک شدن آن ها به یکدیگر در فضای فعلی کشور گفت: " آن چه نقطه وصل آنها با یکدیگر است تلاش برای آزادی، عدالت و تفاهم بر سر پاسداری از حقوق ملت است. مرزهای خودی و ناخودی به تدریج کمرنگ می شود و به جای آن تعامل و گفت و گو می نشیند."

او همچنین تأکید کرد: "امروز به برکت یک جنبش سبز مردمی زمینه آشتی ملی، دوستی و وحدت بیش از همیشه بین فرهنگهای گوناگون، قومیت ها و شیعه و سنی و همه اقشار بوجود آمده است."



هیچ نظری موجود نیست: