۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

بهشت شداد در باغ ناطق نوری(روحانیان و زندگی ساده آنان وهمدردی با قشر محروم ملت همخوانی دارد)

به گزارش همت آنلاین، علی‌اکبر ناطق‌نوری هفته گذشته ضمن اشاره به عدم حضور خود در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل رعایت نشدن قواعد و ضوابط تشکیلاتی در جامعه روحانیت مبارز به نشانه اعتراض در جلسات آن شرکت نمی‌کنم.انتشار این خبر موجب آن شد که بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران به دنبال ریشه یابی علت عدم حضور وی در جامعه روحانیت باشند.خبرنگاران هر چه گشتند و پرس و جو کردند تا علت کناره گیری ناطق نوری را پیدا کنند موفق نشدند که نشدند.
121.jpg


این خبر به حدی ناگهانی بود که برای بسیاری جای تعجب داشت که چرا و به چه دلیل ناطق نوری سعی دارد خود را از عرصه سیاست به دور نگه دارد؟ چه فکر و برنامه ای پس از کناره گیری از عرصه سیاست در ذهن دارد؟ وی که بخشی از جوانی خود را در مبارزات قبل از انقلاب سپری کرده و بعد از انقلاب در مناصب مختلف دولتی حضور داشته، پس از این تصمیم، چه خواهد کرد؟

سوالاتی که مطرح شد شاید بخش کوچکی از تعداد سوالات زیادی باشد که ذهن همگان را مشغول خود کرده بود لذا بر آن شدیم تا بخشی از این سوالات را پیگیری کنیم تا شاید رمزگشایی باشد بر بخشی از این تصمیم.

یکی از فرصت‌ها و انگیزه هایی که برای هر فردی پس از کار طاقت فرسا آنهم از نوع سیاسی مهیا می شود، انجام تفریحات و گشت وگذار در طبیعت است.

ناطق نوری که دارای فرزندان و برادر زادگان و خواهر زادگان زیادی است هم اکنون شاید فرصت و زمان بیشتری برای سر زدن به آنها و انجام تفریحات و ورزش کردن را داشته باشد.

1-3.jpg


یکی از برادرزادگان ناطق نوری، "آقا مرتضی" است که مالک یک باغ اختصاص چند هکتاری در حوالی شهر هشتگرد، با گونه های نادر حیوانات و گیاهان موجود در این مکان است


.6-4.jpg

شاید ناطق نوری پس از کناره گیری خود از جامعه روحانیت این امکان را داشته باشد که به باغ برادر زاده خود در هشتگرد و احتمالاً باغ های دیگر برادرزاده ها و خواهرزاده های خود سر بزند.

گفته می شود باغ آقا مرتضی! محل زندگی گونه‌های نادر جانوری از جمله گوزن آفریقایی، قرقاول، تمساح، سوسمار ، قو و طاووس کمیاب و پرندگان نادر زینتی است که فضاسازی های مخصوصی جهت نگه داری این جانوران در جای جای باغ صورت پذیرفته است. همچنین آقا مرتضی که علاقه ویژه ای به اسب‌های قیمتی دارد و دستی در واردات و پرورش اسب‌های زیبا دارد، تعداد قابل توجهی از این اسب‌ها را در این باغ نگه داری می کند.

5-6.jpg
2-3.jpg



نوع معماری و حیات وحش وصف ناپذیر این باغ، ناخودآگاه ذهن هر بیننده ای را به یاد بهشت می اندازد که به نظر می رسد خانواده ناطق نوری خیلی زود و قبل از رفتن به آن دنیا و وارد شدن به بهشت، قصد کرده‌اند تا در این دنیا گوشه‌هایی را برای خود دست و پا کنند تا شاید مزه ای از طعم‌های بهشت را قبل از وارد شدن احتمالی به بهشت برین چشیده باشند. 

3-4.jpg

4-3.jpg
7-3.jpg
8-3.jpg
***لازم به توضیح است تمامی عکس‌ها متعلق به باغ مرتضی ناطق نوری در شهر هشتگرد می‌باشد.

انتهاي خبر / پايگاه خبري تحليلي همت آنلاين / شماره: 4251

هیچ نظری موجود نیست: