۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

همزمان با هدفمندسازی یارانه‌ها ساده‌زیستی و ثروت اندک احمدی‌نژاد تبلیغ می‌شود+عکس

اخبار جهان اسلام: همزمان با نزدیکی لحظه‌های سخت هدفمندسازی یارانه‌ها در ایران ساده‌زیستی و ثروت اندک احمدی‌نژاد تبلیغ می‌شود.

سایت های حکومتی با پخش خبرهایی مبنی برساده زيستي احمدي‌نژاد به تبلیغات گسترده ای در این زمینه دست زدند.این سایت ها نوشتند:او در ابتدای کار دارایی ها و املاک متعلق به خود را صریحاً اعلام کرده که یک خودرو پژو 504 مدل 1977 و یک خانه کوچک به ارث رسیده از پدرش در یکی از مناطق فقیرنشین تهران دارد و تنها پولی که به حساب وی واریز می شد مربوط به حقوق وی از استادی دانشگاه است که این مبلغ تنها در حدود 250 دلار در ماه است.

 احمدی نژاد در زمان به قدرت رسیدن همه فرش های ساختمان ریاست جمهوری را به یکی از مساجد تهران، اهدا و آنها را با فرش های معمولی ارزان قیمت جابجا کرد.



این سایت ها با پخش تصاویر ی ازاحمدی‌نژاد  سعی می‌کنند  ظاهر او را ساده نشان بدهند

 

 

 . احمدی‌نژاد اولین رئیس‌جمهور در تاریخ جهان نیست‌ که تظاهر به ساده‌زیستی می کند با نگاه به زندگی  «ماو تسی تونگ» و رهبران کرملین در زمان کمونیست‌ها  عکس آن ساده‌زیستی و مردمی بودن ثابت شد و آنها در کاخ‌های رویایی زندگی می‌کردند.

امید واریم احمدی‌نژاد  به جای پرداختن به کارهای تبلیغاتی برای فقر و بیکاری و تورم موجود  چاره‌ای بیاندیشد.
 

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.