۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

احمدی نژاد "شیطان" را متهم به دشمنی با طرح یارانه ها کرد


نوشتۀ بیژن برهمندی
"طرح هدفمند کردن یارانه ها برای عدالت است. اما از آنجا که شیطان با عدالت مخالف است، چرا که با اجرای عدالت مهربانی و همدلی می آید، بنابراین شیطان ازقدم برداشتن درمسیرعدالت عصبانی می شود".
 با این سخنان صبح امروز رئیس جمهوری اسلامی که در زنجان سخنرانی می کرد، برای اولین بار شیطان را نیز به لیست طویل مخالفان و دشمنان طرح هدفمند کردن یارانه ها افزود.
محمود احمدی نژاد در این سخنرانی ابتدا ایران را کشوری با حکومت الهی قلمداد کردو سپس بقیه کشورهای جهان را سرزمین "ظلم ها، تجاوزها، تحقیرها و سرکوب استعداد ها" قلمداد کردو درعلت یابی آن متذکر شد که " وقتی امام نیست و غایب است و بشریت به امام دسترسی ندارد، فرصت برای حاکمیت ناصالحان به وجود می آید."
احمدی نژاد با توسل به این استدلال نتیجه گرفت که این حاکمان نا صالح " ظلم، دزدی، فساد، تجاوز،اشغالگری، تحقیر و سرکوب ملت ها را قانونی کرده اند و با قلدری و گستاخی همه زشتی ها و زندگی شیطانی خود را می خواهند به نام قانون بین المللی به ملت ها تحمیل کنند."
رئیس جمهوری اسلامی پس از نکوهش شدیدالحن "حاکمان دنیا"، به طرح تحول اقتصادی دولت خود اشاره کرد که اولین گامش همین هدفمند کردن یارانه هاست. او مدعی شد که این طرح باعث پیشرفت و شکوفائی کشور خواهد شد و از همین رو از آنجا که " آنها نمی خواهند ما پیشرفت کنیم" بنابراین زمانی که می بینند با این طرح ها گام های ما به سمت پیشرفت" صد برابر" می شود علیه آن تبلیغ می کنند. او همچنین رسانه های کشورهای غربی را متهم کرد که گویا علیه طرح هدفمند کردن یارانه ها " تبلیغات منفی می کنند". البته احمدی نژاد هیچ توضیح نداد که این حاکمان ناصالح جهان و نیز این رسانه های غربی که با طرح او دشمنی می کنند، چه زمانی و در کجا این دشمنی را نشان داده اند.
باید یادآوری کرد که در هفته های اخیر تعداد زیادی از فرماندهان نظامی و شخصیت های سیاسی نزدیک به دولت تبلیغات عظیمی در باره " توطئه دشمنان" خارجی وداخلی علیه طرح هدفمند کردن یارانه براه انداخته اند.

هیچ نظری موجود نیست: