۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

گروگان گیری جسد در بیمارستان چابهار


دوشنبه 8 آذر ماه سال 1389
 

 گروگان گیری جسد در بیمارستان چابهار
یک زن مسن که فرزندش در یکی از بیمارستانهای چابهار فوت شده است، پس از گذشت 9 روز موفق به دریافت جنازه پسرش نشده است
به گزارش « پهره روتاک »  « روزنامه پهره  »  «ز- آ» این مادر داغدار در گفتگو با قدس با اظهار گلایه شدید از مسؤولان و دست اندرکاران بیمارستان چابهارگفت: فرزندم به نام «رسیم» 18 ساله را به علت استفراغ به بیمارستان بردم. مدت 28 روز در بیمارستان بستری و طی این مدت سه بار عمل جراحی شد.
وی افزود: بیشتر داروها و چیزهایی را لازم داشتند، از بازار آزاد خریداری نموده و به بیمارستان تحویل دادم، ولی متأسفانه پسرم فوت شد.
وی افزود: وقتی که برای تحویل جسد فرزندم مراجعه کردم، مسؤولان بیمارستان گفتند اول باید هزینه بیمارستان را به مبلغ هشت میلیون و سیصدو چهل و پنج هزار تومان پرداخت کنم تا جسد فرزندم را تحویل بدهند.
وی اظهارداشت: چهار سال پیش شوهرم فوت کرد و از راه رختشویی و کارگری به سختی امرار معاش می کنم، چطور میتوانم این مبلغ را پرداخت کنم؟
وی با اشاره به اینکه 9 روز است که مکرراً به بیمارستان مراجعه میکند، اما نتیجه ای نگرفته، افزود: ناچار نزد فرماندار رفتم، و نامه ای برای رئیس بیمارستان به من داد. به آنجا که مراجعه کردم، یکی از مسؤولان بیمارستان گفت، فرماندار که به شما نامه داده باید هزینه را پرداخت نماید و نامه فرماندار به درد ما نمی خورد، حالا من مانده ام که باید چکار بکنم!
پهره

هیچ نظری موجود نیست: