۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

اعدام شھلا جاھد، تداوم تجاوز به حقوق زنان‏



م.و.کوھگنجى دھم آذرماه ١٣٨٩ شمسى

اعدام شھلا جاھد،  تداوم تجاوز به حقوق زنان
 شھلا جاھد قربانى قانون  صيغه جمھورى اسلامى شد. صيغه در شاخه مذھب شيعه حلال و رايج است. ھر آخوندى که شال وعباى آخوندى بتن کند، بايد رساله اى بنويسد و صيغه يکى از اين موضوعات داغ در رساله نويسيھاى آخوندھاى شيعه است که با اطمينان مى توان گفت تمامى آخونده ھاى شيعه ايران در اين مورد متحد و يک راى ھستند و ھر کدام با حرس و ولع خاص آخوندى خود به به تفسير فوايد آن مى پردازند.
 ديدگاه آخوندى کلاً نسبت به زن و حداقل نيمى ازجميعت، نيم نگاھى  شھوانى و غير انسانى و بدور از احترام به مقام زن است. از حيات جمھورى اسلامى تاکنون ھزاران مادر و خانواده داغ دار شده اند و روزانه به تعدادشان افزوده مى شود. به دستور رسمى بنيان گذاران جمھورى اسلامى شيعه ايران به صدھا دختر بى گناه مخالف رژيم قبل از اعدام توسط پاسداران و جنايت پيشه گان رژيم تجاوز شد که مبادا بھشت نصيبشان شود!! ھزاران زن و دختر بدون دليل و حتى بدون حق داشتن يک محاکمه نمايشى به دار آويخته شدند و ياچشم بسته باروت وسرب داغ  در قلبشان که جاى اميد و آرزوھا بود ريختند و يا با روشھايى که زبان ناتوان از بيان است در چاله اى سنگسار شدند. چه تفاوتى ج.ا با قبايل اعراب پيش ازاسلام در شبه جزيره عربستان دارد؟ اگر به مقايسه اين دو عمل غير انسانى بپردازيم، مسلماً زشتى عمل تجاوز به حقوق زن در آن زمان نسبت به تجاوز حقوق زن به عنوان يک انسان در ج.ا امروزى کمتر بود. زيرا زمانى که يک دختر عرب فقط به خاطر جنسيتش به دست اعراب وحشى  جان مى داد به مراتب کمتر و راحتتر بوده است تا اين که امروز بعد از ھزار و چھارصد سال شاھد عمل شکنجه سنگسار و رسميت آن درقانون اساسى ج.ا ھستيم. مگر آن انديشه، انديشه اعراب دوران بربريت نسبت به زن نيست؟ چه مدت زمان طول مى کشد که يک زن درمانده و بى پناه بازدن و پرتاب کردن سنگ به سر و صورتش در ج.ا جان دھد و خلاص شود؟ امروز بشر به درک آن رسيده است که زمان جاندادن حيوانات و پرندگانى را که از گوشت شان استفاده مى کند،  کوتاهتر و کوتاهتر کند که مباد احساس درد کنند و در جمھورى اسلامى ايران مو به لاى درزش نمى رود!  آخوند زن را به عنوان يک انسان برابر نمى داند. به عنوان يک نصفه به وى مى نگرد. سھمش نصف است، شھادت و گواه اش نصف است و به احتمال قضاوتش نصف است و ھمه چيزش نصف است و.......!آخوندھا به يقين از موضعى براى صيغه حثيت و حقانيت مى تراشند که در ابتدا و در صدر اسلام در جنگھا بين مسلمانان و غير مسلمان براى تشويق سربازان اسلام و به جنگ و  به چنگ آوردن غنايم جنگى مطرح شد و گويا در زمان خلافت  حضرت عمر، اين حکم از ميان برداشته شد و با تدوين اصول شيعه باعث يکى از اختلافات بين شيعه و سنى گشت.ھر چند که صيغه در مذھب شيعه و رژيم قبلى رواجکى داشت، اما، امروز و در جمھورى اسلامى ايران صيغه به عنوان در آمدى براى فقيرترين خانواده ھا  به شدت رواج يافته است و اکثريت قربانيان اين زشت ترين زشتيھا از ميان دختران خانواده ھاى فقير، زنان جوان وبى سرپرست و بدون شغل و حمايت رسمى اجتماعى و طلاق داده شده ويا طلاق گرفته شده اى  ھستند که آخوندى ھم با جواز رسمى دولتى و دينى و با تمام بى شرمى به بھانه حق العمل، سھمى از اين بدن فروشى ناچيز زنان و دختران را براى خود حلال و روا مى دارد  که تشريفات رسمى و ادارى را به جا آورده است!!زنان و دخترانى که اگر در يک جامعه سالم، محيط مناسب کار و دستمزد مناسب برايشان فراھم باشد، ھر گز به اين تن فروشى بنام صيغه تن نخواھند داد. جامعه اى که حکومت گران و فرمان دھندگانش کم ترين توجه را به حقوق شھروندى و رفاه عمومى جامعه ندارند و راه مقابله با مشکلات مردم را، تھمت و بر چسب، زندان و شکنجه،اعدام و سنگسار مى دانند. مردم ايران به انواع خواريھا تا روز به زير کشيدن اين جانيان نا بخرد بايد تن دھند. به پايين کشيدن سران و درھم کوبيدن و باطل دانستن تمام قانونھاى ضد انسانى جمھورى اسلامى ايران است که زنان و مردم ايران دوشا دوش ھم مى توانند، رفاه عمومى و غرور انسانى را به ھستى خويش بازگردانند.از جايى که حل معضلات جامعه نه در ماھيت  و نه ھم در توان جمھورى اسلامى است، جاى ھيچ تعجبى نيست که بزودى ج.ا وزارتخانه صيغه را رسماً و علناً اعلام کند و وزيرى وآخوندى از اين طريق صاحب امتياز براى سر و سامان دادن و سر کيسه کردن فقيرترين  بخش جامعه و درمانده ترين گروه اجتماعى که از نھايت فقر و کم دستى که محصول سى و اندى سال حکومت ظالمانه و يکه انديشى ولايت فقيه است به حيثيت فروشى رو مى آورند بگمارد.
ھردولت، ھر قدرت، ھر روش و فرھنگى، ھر ايدولوژى و مذھبى که توان جان دادن و ھستى بخشيدن به انسان را ندارد، تحت ھيچ بھانه، حديث و گفتار و دليلى حق جان گرفتن و زنده ماندن از انسانى را ھم  ندارد. اعدام، شکنجه و کشتار يادگارھاى زشت دوران جاھليت بشر است. رژيمھايى که ھنوز به شکنجه و اعدام ادامه مى دھند دوران جھالت و نھايت عقب ماندگى را، امروز از انسان انديشمند بنمايش مى گذارند و نمايندگى مى کنند. غير از اعدام و شکنجه، راه ھاى انسانى براى تنبيه کردن افراد خطا کار وجود دار که بايد از طريق يک قانون مترقى مدون ملى به اجرا درآيد تا ھيچ فردى از داشتن حق انسانى و شھروندى محروم نشود و شاکيان و داغ ديدگان ھم به حق خود برسند. شھلا جاھد به ھر دليلى که به صيغه ناصر محمد خانى در آمده بود، يکى از ھزاران قربانى قانون بربريت آخوندھاى شيعه است که نامش در مطبوعات داخل و خارج مطرح شد. اما، ھزاران زن قھرمان ديگر گم نام و حتى بدون نشانى از مقبره شان، قربانى عصر بربريت ج.ا شده و مى شوند. تمام نيک پنداران ايران  نسبت به تجاوز حقوق زنان و مادران ايران و نيز ھر تجاوز ج.ا به حقوق انسانى متحدانه و بدور از منافع گروھى و حزبى يک صدا شوند و بى رحمانه به افشاى تجاوزھاى ج.ا به حقوق زنان بپردازند.
م.و.کوھگنجى دھم آذرماه ١٣٨٩ شمسى



۲ نظر:

ناشناس گفت...

او که چنان درجه ای بر منزلت و وجود ما آدمیان نهاد که خلیفه خویش در زمین گردانیدو هر گونه حقارت و ذلت را بر این ناسپاسان خاکی ناپسند دانست ، بندگی او فخر و موهبتی است که که تقدیم بشر گردیده است.
آن ذات عظیم چرا؟!
آیا در این بندگی بر عظمت او افزوده و یا از ملک او کم می گردد و یا هر چه فرمان داده برای ارتقا خود ماست!؟
نزد او سرفرازی و سربلندی ،بزرگترین عبادت است و ذلت ما عظیمترین معصیت.
تاج بندگی او بر سر نهادن و تن ندادن به بندگی غیر او در سایه عزتش و در پناه بردن به عظمت لایتناهی اوست که بطلانی بر ابهت پوشالی طاغوت کشیده و حقارت عینی و حقیقی طاغوت در انظار ما پدیدار و در قلوب ما لمس می شود.
در این بندگیست که .....!
پایان...
نکته:

این نوشته روی کاغذ پاره بصورت بسیار ناخوانا توسط ناشناسی نوشته شده بود و با این که شاید ناگفته های بسیاری بقلم نیامده ولی همین دو - سه سطر نکات قابل تاملی را در خود داشت که من را بر آن داشت که بدون اجازه و شناخت از نویسنده ناشناسش تقدیم آزادگان و آزاداندیشانی کنم که در برابر هیچ طاغوت و بتی سر ذلت فرو نیاورده و نمی آورند .

ناشناس گفت...

سلام

عزیزه برادر چرا مغلطه می کنی برای نزدیکی کردن با زنان دو راه وجود داره

1) از راه شرعی (ازدواج دائم یا موقت)

2) از راه آزاد و غیر شرعی (زنا کردن)

حالا شما هر کدوم رو دوست داری انتخاب کن
البته معمولاً اونایی که ادعای کلاسشون میاد و اروپایی ترن مثل شما زنا کردن رو ترجیح می دن!!!

یه عده ای هم که بی کلاس ترن ازدواج دائم یا موقت رو ترجیح می دن

حالا به نظر شما این صیغه عربی کوچولویی که اولش می خونن باعث پایمال شدن حقوق زنان می شه!!؟؟

خب البته در این چند دهه اخیر از اون نوع بدون خوندن صیغه محرمیتش هم بیشتر طرفدار پیدا کرده ، خب به نظر شما اگر این طوری حقوق زنان پایمال نمی شه، خب اینطوری شما انجام بدید!!

ولی شما که به حقوق بشر معتقد هستید به حق انتخاب مردم احترام بذارید.