۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

دو جنگنده رژیم اسلامی حريم هوايی کويت را نقض کردند



  پدافند هوايي کويت منتظر دستور سرنگون کردن اين دو هواپيماي ايراني بود اما صدور اين دستور به دلايل سياسي با تاخير همراه شد و اين دو هواپيما دقايقي بعد توانستند به پايگاه هاي خود بازگردند .

سایت حکومتی آتی نوشت:برخي رسانه‌هاي منطقه‌اي و غربي که مدام در حال انتشار اخباري مبني بر بالا بودن امکان حمله به ايران هستند، در تازه ترين خبر خود مدعي شدند دو فروند هواپيماي جنگي نيروي هوايي ايران دو روز پيش حريم هوايي کويت را نقض کرده‌اند.
به گفته اين رسانه‌ها، اين دو هواپيماي جنگي ايراني پرواز شناسايي در اطراف بندر الشعيبه در جنوب شهر کويت انجام داده‌اند.

اين منابه خبري به نقل از مسئولان گمنام کويتي اعلام کردند که پدافند هوايي نيروهاي مسلح اين کشور بلافاصله پس از ورود اين دو هواپيما به حريم هوايي کويت آنها را رديابي و محل آنها را تعيين کرد !

اين منابع که از خبر جعلي انفجار تانکر ژاپني بر اثر حمله، به مقصود خود نرسيده بودند با لحني گستاخانه به ايران حمله کرده و افزودند: پدافند هوايي کويت منتظر دستور سرنگون کردن اين دو هواپيماي ايراني بود اما صدور اين دستور به دلايل سياسي با تاخير همراه شد و اين دو هواپيما دقايقي بعد توانستند به پايگاه هاي خود بازگردند .

بگفته اين رسانه‌ها علت تاخير در صدور دستور سرنگون کردن اين دو هواپيما تلاش براي جلوگيري از بروز بحران ديپلماتيک و خودداري از تنش زايي در برابر يک کشور همسايه بوده است.

اين در حاليست که جمهوري اسلامي تاکنون کوچکترين حرکتي که موجب تحريک همسايگان خود شود، نداشته و برخي از دولتهاي عربي مدام در حال تنش زايي در اطراف مرزهاي ايران هستند(!).

هیچ نظری موجود نیست: