۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه

تظاهرات درمقابل پارلمان نروژ و همچنین مقابل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاک


این تظاهرات حزب مردم بلوچستان شرکت فعال داشت؛ اعم در سازماندهی؛ اطلاع رسانی و یا در صحن برگزاری تظاهرات نقش اعضای حزب مردم بلوچستان بارز بود.




در روز شنبه 12 جون 2010 برابر با 22 خرداد 1389 در مقابل پارلمان نروژ در اسلو تظاهراتی به حمایت از مبارزات حق طلبانه مردم در ایران و علیه رژیم سرکوبگر و فاشیستی آخوندی برگزار گردید.

در این تظاهرات حزب مردم بلوچستان شرکت فعال داشت؛ اعم در سازماندهی؛ اطلاع رسانی و یا در صحن برگزاری تظاهرات نقش اعضای حزب مردم بلوچستان بارز بود.

با توجه به حضور چشم گیر تشکلات سیاسی ملیتها از جمله حزب مردم بلوچستان در برگزاری و سازماندهی این تظاهرات؛ مسائل و مشکلات این ملیتها بخش قابل توجهی از خواسته ها و شعارهای تظاهرات کنندگان را در می گرفت.

در همین رابطه مقاله کوتاهی در رابطه با نقش مبارزات ملیتها و ترویج دمکراسی خواهی در ایران قرائت شد و تاکید گردید "بدون رعایت و احترام به حقوق ملیتها؛ نمی توان سخن از دمکراسی در ایران گفت" که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. و شعار "شیرینیم فرهادیم ما یعقوب مهرنهادیم" بر شور و شوق تظاهر کنندگان افزود و نقش ملیتها را در مبارزات مردم در ایران به نمایش گذاشت.

گزارش از: حزب مردم بلوچستان- واحد نروژ


همچنین تظاهرتی دیگر در کشور دانمارک صورت گرفت.
فیلم تظاهرات مقابل سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاک 22 خرداد

هیچ نظری موجود نیست: