۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

واکنش رژیم به تصویب تحریم های مضاعف اروپا:برای مذاكرات بدون شرط آماده ایم



  اتحادیه اروپا، روز دوشنبه، رسماً بسته تحریم‌های مضاعف خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تصویب کرد.

سلطانيه در گفت‌وگو با سایت حکومتی امنیتی فارس ، اغلام کرد:جمهوری اسلامی براي آغاز مذاكرات بدون شرط درباره سوخت رآكتور تهران آماده است.
وی گفت: جمهوری اسلامی آماده است بدون هيچ شرطي، در اولين فرصت كه طرف‌هاي ديگر آمادگي داشته باشند در وين و در چارچوب آژانس، مذاكرات پيرامون سوخت رآكتور تهران را آغاز كند.

وی گفت كه نامه جمهوري اسلامي در پاسخ به نامه گروه وين ساعت 2 بعد از ظهر امروز دوشنبه به وقت وين طي ملاقاتي خصوصي با يوكيا آمانو مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به وي ابلاغ شد.
سلطانيه گفت: پيام اصلي اين نامه آمادگي كامل ايران براي شركت در جلسه پيرامون تامين سوخت رآكتور تهران مي‌باشد.
وي اضافه كرد كه جمهوری اسلامی آماده است بدون هيچ شرطي، در اولين فرصت كه طرف‌هاي ديگر آمادگي داشته باشند در وين و در چارچوب آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، مذاكرات را پيرامون سوخت رآكتور تهران آغاز كند.

نماينده جمهوری اسلامی در آژانس همچنين گفت كه آمانو در اين ملاقات ضمن استقبال از پاسخ و اقدام ايران تأكيد كرد كه نهايت تلاش خود را در اين زمينه مبذول خواهد داشت كه اين جلسه در اولين فرصت تشكيل و اين پروژه انسان دوستانه اجرايي شود.
نماينده جمهوری اسلامی در آژانس همچنين گفت: مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اعلام كرده كه به بلافاصله متن نامه جمهوری اسلامی را به سه كشور آمريكا، روسيه و فرانسه منعكس خواهد كرد.

لازم به ذکر است که اتحادیه اروپا تحریم‌های تاکنون بی‌سابقه‌ای را علیه جمهوری اسلامی به تصویب رساند تا رهبری جمهوری اسلامی را در مناقشه اتمی به همکاری وادارد. این تحریم‌ها فراتر از تحریم‌های سازمان ملل و همگام با تحریم‌های آمریکا عمل می‌کند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مدیریت محترم تک کوه نیوز
امیدواریم وظیفه سنگینی که به عهده گرفته اید به پیش ببرید درخواست ما جمعی از مردم نیکشهر و حومه ان این است در مورد مسائل حزب مردم بیشتر بپردازید چون ما دسترسی به سایت حزب مردم نداریم زیرا سایت رسمی و سایتهای مرتبط به حزب فیلتر شده و تک کوه نیوز هم در ین مورد کم لطفی کرده و به درخواستهای ما مردم مثبت عمل ننموده تقاضا داریم از طرف ما این پیام را منتشر نمایید
ضمن تقدیر و تشکر از مسولین و زحمت کشان در حزب مردم بلوچستان که بطور مدنی و از راه منطق حقوق از دست رفته ملت بلوچ را مطالبه میکنند سپاسگزاریم ما تمام اعضای حزب مردم به نام نمیشناسیم اما از کسانی که در ذیل نام میبریم بدان منی نیست که از زحمت بقیه مسولین چشم پوشی میشود
از خانم بزرگوار و عزیز منیره سلیمانی که جسورانه از بلوچ دفاع میکنند سپاسگذارم
از جناب آقای ناصر بلیده ای سخنگویی توانا که با انرژی در همه جا برای دفاع از ملت بلوچ حضور دارند
از آقای بندویی برگوار که زمینه فعالیت دوستان در حزب را فراهم میکنند تشکر میکنیم
از آگهی جمالزهی عزیز بخاطر زحمت و حضور در عرصه های بین المللی و دفاع از ملت بلوچ تشکر مینماییم
از دوست عزیز که کم لطفی مینمایند و هر از گاهی به خانه های ملت بلوچ سرمیزنند جناب همایون مبارکی و کلیه دوستا در روژن تیوی سپاسگزاری و آرزوی توفیق را داریم
محمد از بنت /حسن از قصرقند /کرنگش /میربلوچزهی /امیری /ناصر/چاکری از بنت /لطیف از فنوج /کبری از فنوج /دین محمد از توکل سآربوگ /نصرت از جکیگور /کامران از لاشار /مژگان /زهرا /سمیه /نادر از هیچان /شراب از تحت ملک /نارویی از ن /غلام از ک /درزاده از بنت /رحیم از محت/ ناصر از ن /بلقیس از کوشک /مهتاب از ملوران /جبر از هیت /حسن از حمیری /موسی از ق /ریسی از بنت/ملکنژاد از فنوج /زینب از فنوج /ووو بسیاری از دوستان دانشگاهی دیگر
به امید پیروزی
ملت بلوچ